Hallo,

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Soraya en 16 jaar. Ik zit op het Einstein Lyceum in Havo 4.

In oktober vorig jaar vertelde de directeur dat de school twee tickets had gekocht voor een reis met De Wylde Swan van Masterskip. Omdat ik een N&T (natuur & techniek) profiel heb kon ik mij inschrijven, dit deed ik dus ook. Een week later mocht ik mijn sollicitatie mondeling toelichten. Het bijhouden van een blog met foto’s en video’s over de reis gaf de doorslag om mij toe te laten voor de reis.

Het schip vertrekt van Sint Maarten en vaart binnen zes weken naar Makkum. Onderweg krijg je les op het schip. Voornamelijk de vakken wiskunde, scheikunde, natuurkunde en biologie. De overige vakken via de Wereldschool. Wat mij het meeste aanspreekt is het leren zeilen en navigeren. De mooie plekken en dingen die je onderweg ziet lijken mij geweldig.

Kijk waar de Wylde Swan nu is: http://www.vesselfinder.com/?imo=5126718

dinsdag 22 april 2014

Goedemorgen Kanaal


Goedemorgen kanaal! We zijn officieel van de Atlantic af.Goedemorgen Kanaal…. Wij zijn officeel van de Atlantic af. Lees verder op:  https://www.facebook.com/wyldeswan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten